Del 20 al 24 de març de 2019, el British Council dóna suport a la desena edició de Kosmopolis, el festival de literatura amplificada que atrau més de 100.000 persones. El programa de cinc dies reunirà autors establerts i noves veus emergents per abordar alguns dels principals desafiaments que enfronta la cultura i la literatura en la seva concepció més oberta. Sota el lema "Les històries que mouen el món", el festival girarà al voltant de les històries del segle XXI que tenen com a objectiu donar sentit al món que hem creat. El British Council oferirà en el marc de la seva activitat anual "És hora de parlar" una visió general de la diversitat britànica en els camps de les arts amb un programa eclèctic per generar discussió, intercanvi i debat sobre els temes contemporanis més actuals, com la intel·ligència artificial en les relacions humanes amb Libby Heaney, l'evolució de la narrativa amb Laura Bates i Julian Barnes, el feminisme en les arts amb la compositora britànica Jocelyn Pook i l'activista Helen Hester, el paper de la ciència en la formació de societats amb Philip Ball i el poder de l'economia col·laborativa amb Paul Mason.
Jocelyn Pook (Regne Unit, 1960) va estudiar viola al Guildhall School of Music and Drama. Al llarg de la seva carrera ha col·laborat amb artistes de gran trajectòria internacional com Peter Gabriel, Massive Attack, Nick Cave, Laurie Anderson, Ryuichi Sakamoto o PJ Harvey. En els seus projectes experimenta amb una àmplia varietat de gèneres, fet que la dota d’una gran versatilitat i originalitat musical.
Amb l’agrupació Jocelyn Pook Ensemble du a terme una proposta musical inclassificable, en què fusiona instruments de corda i cant amb sons tradicionals de diferents cultures. En el repertori inclou temes de l’àlbum Untold Things (2001), com també una selecció de les seves millors composicions per a bandes sonores.
Pook ha compost música per a teatre, televisió i cinema, mitjà en què va debutar amb la banda sonora del film de Kubrick Eyes Wide Shut (1999), que li va valer nominacions als Chicago Film Award i als Golden Globe. De llavors ençà no ha parat de compondre música per a pel·lícules: Gangs of New York (2002) de Martin Scorsese, Habitación en Roma (2010) dirigida per Julio Medem, o King Charles III (2017) de Rupert Goold, amb la qual va aconseguir el BAFTA 2018 a la Millor Banda Sonora Original.